4:e veckan

VECKA 36
Mån 31/8
Fm prov hud + hår&kemi s. 3-32 (Acke)
Kap.2 Blandningar experiment (Magnus)
Föning

Min upplevelse:
Det var kul att se hur experimenten blev.
Föningen går bättre o bättre. Fick hjälp hur jag ska dela in sektionerna och passèerna bättre för att underlätta för mig själv 
Tis 1/9
Gradering
Lika längder

Min upplevelse:
Hann göra klart gradering.
Gradering var klurigt att det blev kortare när jag kom till dom främre sektionerna. Skulle behöva öva mer på det. Fick förklarat vad som gick fel men behöver få göra det igen också, känner jag.
Lika längder hann jag inte då börja på.
Ons 2/9
Hemuppgift Ökade längder + Gradering
Min upplevelse:

Tors 3/9
Prov på • anatomiska förutsättningar • de fyra stilarna • färgkaraktärer

Permanent på tid
Epoker - grupparbete
Min upplevelse:

Fre 4/9
Lika längder
Min upplevelse:
Tyckte jag var kul och förstod det bra. Däremot tar själva klippsättet längre tid, då passèerna ska vara tunna. Sen när jag kom till ena sidan vart det klurigt.
1 Anonym:

skriven

Jättefin föning Patricia!
Det här kommer gå kanon ska du se!
/Tessi

Kommentera här: